nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling? Stap 1: Zoek via de categorieën of via de zoekbalk naar het artikel dat u wilt aanschaffen.
Stap 2: Klik bij het gewenste artikel op de knop ‘bestellen ’.
Kies, indien van toepassing, éérst de kleur en/of maat van een product.
Stap 3: Wilt u verder winkelen dan klikt u op de button linksonder 'Verder winkelen'.
Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u rechtsonder op ‘Bestel deze artikelen’.
Stap 4: Op de pagina ‘Bestellen’ kunt u:
1 Persoonsgegevens invullen
2 Afleveropties kiezen
3 Betaalmethode kiezen
4 Bestelling controleren
Stap 5: Maak uw bestelling definitief door op de knop ‘Definitief bestellen’ te klikken.
Na de geslaagde bestelling/betaling ontvangt u per e-mail de bevestiging van uw bestelling.
Mocht u vragen hebben over het bestellen dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen 030 2622727 of per e-mail webwinkel@schrijverorthopedie.nl. Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.

 
 
 
 
Wat zijn de bestel- en leveringsvoorwaarden? Uw aankopen van artikelen bij de Schrijver Orthopedie Webwinkel worden op het door u opgegeven adres aan huis bezorgd.
Wij bezorgen alleen op een fysiek adres in Nederland.
De bezorging van uw bestelling wordt normaliter afgehandeld door PostNL. Indien een bestelling niet door de brievenbus past en/of de bestelling boven een bepaalde waarde komt, wordt deze aangeboden door een Pakketservice.
Het is mogelijk dat de bezorger vraagt om een handtekening voor ontvangst. Als u niet thuis bent tijdens de eerste en tweede afleverpoging, althans het pakket niet in ontvangst kan nemen, laat de pakketchauffeur een kennisgeving achter in uw brievenbus.
Na twee mislukte aanbiedpogingen wordt het pakket naar een postkantoor of PostNL servicepunt bij u in de buurt gebracht.
U heeft dan drie weken de tijd om het pakket op te halen.
U dient in dat geval de kennisgeving en een legitimatiebewijs mee te nemen.
Met de Track & Trace code kunt u het pakket volgen en zien wanneer het klaar ligt op het afhaalpunt.
Ook is het mogelijk om uw bestelling kosteloos te laten bezorgen in de winkel van Schrijver Orthopedie BV. Op het moment dat de bestelling voor u in de winkel klaar ligt, ontvangt u een e-mail.
Uw bestelling moet binnen 3 weken opgehaald worden.
Let op: u dient bij het afhalen uw bevestiging met ordernummer mee te nemen.
Voor de bestel-, en leveringsvoorwaarden verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden van Schrijver Orthopedie.
Deze voorwaarden gelden voor alle artikelen in de Schrijver Orthopedie BV Webwinkel, tenzij expliciet anders vermeld.


 
 
 
 
 
Kan ik zien wat de status is van mijn bestelling? Als uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een e-mail met een Track & Trace code.
Met deze code kunt u via de website van PostNL zien waar uw bestelling zich bevindt.


 
 
 
 
 
Geen bevestiging en/of factuur ontvangen, is mijn bestelling goed geplaatst? Als u de bevestiging niet in uw postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mail tussen uw ongewenste e-mail terecht is gekomen.
Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via webwinkel@schrijverorthopedie.nl of telefonisch 030 2622727.
Uw factuur ontvangt u met uw geleverde bestelling of na uw betaling in onze winkel.


 
 
 
 
 
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? U kunt uw bestelling tijdens het hele bestelproces nog wijzigen.
U kunt dan nog terug naar uw winkelmand om aanpassingen te doen.
Op het moment dat de orderbevestiging getoond wordt is de bestelling niet meer omkeerbaar.


 
 
 
 
 
Wat moet ik doen als er een artikel niet op voorraad is? Als u een artikel niet meer kan bestellen of u kunt de maat of kleur niet meer bestellen, dan is het artikel helaas uitverkocht en niet meer leverbaar.


 
 
 
 
 
Kan ik mijn afleveradres van een bestelling wijzigen? Wilt u het afleveradres van uw bestelling wijzigen?
Na het afronden van uw bestelling, is het niet meer mogelijk om het via de webwinkel te wijzigen.
Om de wijziging door te geven neemt u na de bestelling direct telefonisch contact met ons op; 030 2622727 of u kunt een e-mail sturen naar webwinkel@schrijverorthopedie.nl


 
 
 
 
 
Kan ik een uitverkocht artikel nabestellen / reserveren? Het is helaas niet mogelijk om een uitverkocht artikel te reserveren.
De artikelen uit onze webwinkel zijn van het vorig seizoen en helaas niet meer leverbaar.
 
 
 
 
Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland? U kunt vanuit het buitenland bij ons bestellen. Bestellingen die bezorgt moeten worden in het buitenland, worden wel verzendkosten voor berekend.
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden.
Zowel de kosten voor toezending naar Schrijver Orthopedie als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar/consument van het artikel. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.


 
 
 
 
 
Ik wil mijn bestelling afronden maar de button ‘Definitief bestellen’ werkt niet, hoe kan dit? Wanneer er niets gebeurd wanneer u op de knop 'Definitief bestellen' klikt, controleer dan of u alle gegevens juist heeft ingevuld.
Letters/cijfers mogen niet gescheiden zijn door middel van spaties. Daarnaast dient u een verzendmethode te kiezen door uw keuze aan te vinken.
Eventueel niet of onjuist ingevulde velden kunt u herkennen aan de rode achtergrond en toelichting onder het invulveld.
 
 
 
 
 
Bezorgen of afhalen
Wat is de levertijd? Schrijver Orthopedie zal trachten om bestelde artikelen zo spoedig mogelijk te verzenden.
Bestelt u op werkdagen voor 15:30 uur, dan streven wij ernaar om uw bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen.


 
 
 
 
Wat zijn de verzendkosten? De verzendkosten van aankopen in de Schrijver Orthopedie Webwinkel zijn gratis.
Uw bestelling laten bezorgen in de winkel van Schrijver Orthopedie BV is ook gratis.
Het retourneren van uw bestelling is voor uw rekening.
Verzendkosten naar het buitenland worden wel berekend, vanaf €19,50. Retourkosten zijn ook voor eigen rekening evenals de retourzending vanuit de winkel.


 
 
 
 
 
Wat gebeurd er als ik mijn bestelling niet kom ophalen bij het postkantoor of PostNL Servicepunt of in de Schrijver Orthopedie winkel? Na 2 mislukte aanbiedpogingen aan het door u opgegeven adres wordt uw bestelling naar een postkantoor of PostNL Servicepunt bij u in de buurt gebracht.
U krijgt dan een kennisgeving in uw brievenbus.
Wanneer de bestelling na 3 weken niet opgehaald heeft wordt de bestelling retour gezonden aan Schrijver Orthopedie.
Uw bestelling vervalt en u ontvangt dan uw geld terug, exclusief de eventuele verzendkosten.
Heeft u ervoor gekozen om uw bestelling af te halen in winkel?
Dan gelden dezelfde voorwaarden, heeft u binnen 3 weken uw bestelling niet opgehaald dan vervalt uw bestelling.
U ontvangt dan uw geld terug, exclusief de eventuele verzendkosten.


 
 
 
 
 
Wie bezorgt mijn bestelling? Uw bestelling wordt geleverd door de PostNL Pakketservice.


 
 
 
 
 
Waarom moet ik tekenen voor ontvangst? Als een bestelling niet door de brievenbus past en/of boven een bepaalde waarde komt, wordt de bestelling bezorgd door een pakketservice.
Afhankelijk van de gekozen verzendwijze en het orderbedrag is een handtekening voor ontvangst vereist.
In sommige gevallen mag alleen de geadresseerde tekenen voor ontvangst.


 
 
 
 
 
Is het mogelijk om mijn bestelling in de winkel af te halen? Het is bij ons mogelijk om uw bestelling vanuit onze webwinkel, in de winkel te komen afhalen.
Als u bij afleveropties kiest 'ophalen in winkel' heeft u de mogelijkheid om vooraf te betalen of bij ontvangst in de winkel het totaal bedrag te voldoen.
U ontvangt van ons bericht wanneer u uw bestelling kunt komen afhalen in de winkel.
 
 
 
 
 
Retourneren, ruilen en garantie
Hoe kan ik ruilen of retourneren? Om uw retourzending goed te kunnen verwerken, is het volgende noodzakelijk:
1. U dient het retourformulier, modelformulier voor herroeping, volledig in te vullen, bij uw artikel te voegen en naar ons retour te zenden. 2. Het retourlabel dient u op het pakket te plakken, over het eerste label met uw adres, heen.
Zonder deze gegevens is er voor ons geen duidelijkheid van wie het pakket afkomstig is en kunnen wij uw retourzending helaas niet in behandeling nemen.
Volg onderstaande stappen hoe u uw bestelling naar ons retour kan zenden:
Stap 1: Vul het retourformulier, modelformulier voor herroeping, volledig in.
Het retourformulier, ontvangt u bij uw bestelling of u kunt het formulier via de site downloaden.
Het formulier stuurt u retour per post naar: Oregondreef 7, 3565 BE Utrecht of digitaal per mail naar webwinkel@schrijverorthopedie.nl Stap 2: Zodra uw retourformulier door ons is ontvangen ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
Stap 3: Plak het retourlabel op het pakket. Het retourbedrag wordt na ontvangst van uw pakket binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening.
Hoe kunt u uw retourzending versturen? Uw retourzending kunt u via PostNL versturen.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
U kunt ook op een andere manier retourneren.
Het is mogelijk om uw retourpakket af te geven in onze winkel op werkdagen van 09:00 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 17:00 uur.
U dient bij het retour het retourformulier, pakbon en orginele factuur mee te nemen.
Het adres is: Schrijver Orthopedie, Oregondreef 7, 3565 BE Utrecht.
Het is mogelijk om uw artikel om te ruilen.
Mochten wij de maat, model en/of kleur niet meer beschikbaar zijn, dan kunnen wij ze helaas niet meer nabestellen.
U ontvangt dan alsnog uw aankoopbedrag retour.


 
 
 
 
Mijn product is defect aangekomen, wat te doen? Wanneer uw bestelling defect is aangekomen dient u dit direct te melden aan ons.
U kunt het artikel retourneren per post of in onze winkel inclusief ingevuld retourformulier (modelformulier voor herroeping).
Mocht het artikel niet meer voorradig/leverbaar zijn dan ontvangt u uw aankoopbedrag terug.


 
 
 
 
 
Mijn product past niet of voldoet niet aan mijn eisen, wat te doen? Heeft u per ongeluk een verkeerde maat of kleur besteld?
U kunt het artikel met de originele factuur, pakbon en retourformulier (modelformulier voor herroeping) van uw bestelling retourneren in onze winkel of aan ons retour zenden.
Het product kunt u ook eventueel ruilen indien de juiste maat en/of kleur voorradig zijn.
Voor meer informatie over ruilen en retourneren verwijzen wij u naar de retourprocedure.


 
 
 
 
 
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel retour stuur? U ontvangt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen retour op het rekeningnummer dat u op het retourformulier heeft ingevuld.
De retourkosten zijn voor eigen rekening van de consument.
U kunt met de pakbon, originele factuur en retourformulier (modelformulier voor herroeping), ook terecht in onze winkel om uw artikel te retourneren.


 
 
 
 
 
Kan ik mijn bestelling kosteloos retour zenden? De retourkosten zijn voor eigen rekening van de consument.
Zodra wij het retourformulier, modelformulier voor herroeping, en artikel(en) hebben ontvangen, ontvangt u van ons een e-mail bericht.
Het aankoopbedrag ontvangt binnen 14 werkdagen op uw bankrekening terug.
U kunt met de pakbon, originele factuur en retourformulier, modelformulier voor herroeping, ook terecht in onze winkel om uw artikel te retourneren.


 
 
 
 
 
Wat is de garantie van mijn bestelling? Schrijver Orthopedie hanteert een garantietermijn van 6 maanden. Mocht het artikel binnen de garantietermijn bij normaal gebruik onverhoopt gebreken vertonen, dan wordt deze door Schrijver Orthopedie kosteloos hersteld.
Hierbij kan sprake zijn van reparatie of uw geld terug.
De garantie omvat alleen fabrieks- en/of materiaalfouten.
Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.
De garantievoorwaarden:
• Bij een ongegronde klacht zijn de gemaakte kosten voor rekening van de klant.
• Indien een klacht gegrond is, beslist Schrijver Orthopedie of het artikel (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd.
• Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Bijvoorbeeld vochtige/vieze schoenen worden niet in behandeling genomen. • Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
o Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
o Ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
o Normale gebruiksslijtage, waaronder bij schoenen slijtage van de zolen, hakken en binnenzijde van de schoen en kale neuzen;
o Het afgeven van schoenen en kleding;
o Pillen van kleding en/of schoenen;
o Schade aan/defecte ritsen;
o Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
o Schade die is aangebracht door natuur, mens of dier;
Wanneer u een klacht over een artikel heeft, vernemen wij dat graag van u via webwinkel@schrijverorthopedie.nl. Indien mogelijk stuurt u een foto van de klacht mee.
U ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord met verdere instructies over hoe te handelen.
Garantie buiten Nederland Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden.
Zowel de kosten voor toezending naar Schrijver Orthopedie als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de klant. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.
 
 
 
 
 
Klachten
Waar kan ik terecht met mijn klacht? Heeft u een klacht, dan kunt u ons telefonisch bereiken via 030 2622727 of per e-mail via webwinkel@schrijverorthopedie.nl. Mocht het voorkomen dat wij alles hebben gedaan om uw klacht op te lossen maar u nog niet tevreden bent, dan kunt u terecht bij de directie van Schrijver Orthopedie.
Schrijver Orthopedie BV
T.a.v. de heer Schrijver
Oregondreef 7 3565 BE Utrecht
KVK-nr: 30001892
BTW-nr: NL008959298B01
Telefoon: 030-2622727
E-mail: webwinkel@schrijverorthopedie.nl
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 12:30 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur.
 
 
 
 
 
Betalingsmogelijkheden
Hoe kan ik betalen? U kunt in de Schrijver Orthopedie BV Webwinkel de onderstaande betaalmogelijkheden gebruiken:
1. iDEAL Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
iDEAL is het systeem dat gebruik maakt van uw vertrouwde internetbankierprogramma bij een online aankoop.
Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
Maakt u gebruik van internetbankieren bij één van de deelnemende banken, dan kunt u direct met iDEAL betalen.
De deelnemende banken zijn;
- ABN AMRO
- ASN Bank
- Knab
- ING
- Rabobank
- RegioBank
- SNS Bank
- Triodos Bank
- Van Lanschot Bankiers
U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde betaalomgeving van uw eigen bank.
U betaalt zoals u eigenlijk al gewend bent.
2. Afrekenen in de winkel van Schrijver Orthopedie.
Als u uw bestelling komt afhalen in onze winkel, kunt u uw aankoop bij ons in de winkel afrekenen.


 
 
 
 
Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW? Alle genoemde prijzen van producten in de webwinkel zijn inclusief BTW.


 
 
 
 
 
Hoe weet ik of mijn betaling goed is gegaan? Uw bestelling is betaalt wanneer wij uw betaling in goede orde hebben ontvangen.


 
 
 
 
 
Kan ik bij aflevering betalen met pin, contant of per acceptgiro? Via de Schrijver Orthopedie webwinkel zijn deze mogelijkheden helaas niet mogelijk.
Betaalt u liever niet via internet?
U kunt ook uw bestelling afhalen in onze winkel en hier het aankoopbedrag voldoen.


 
 
 
 
 
Hoe werkt het met achteraf betalen, als ik mijn bestelling gedeeltelijk retour stuur? U ontvangt automatisch een e-mail met een betalingsverzoek waarop het totaalbedrag van uw factuur is aangepast.