Uw aankopen van artikelen bij Schrijver Orthopedie B.V. webshop
worden op het door u opgegeven adres aan huis bezorgd.
Wij bezorgen alleen op een fysiek adres in Nederland.
De bezorging van uw bestelling wordt normaliter afgehandeld door PostNL.
Indien een bestelling niet door de brievenbus past en/of de bestelling boven
een bepaalde waarde komt, wordt deze aangeboden door een Pakketservice.
Het is mogelijk dat de bezorger vraag in een handtekening voor ontvangst.
Als u niet thuis bent tijdens de eerste en tweede afleverpoging, althans het pakket
niet ontvangst kan nemen, laat de bezorger een kennisgeving achter in uw brievenbus.
Na twee mislukte aanbiedpogingen wordt het pakker naar een postkantoor
of PostNL servicepunt bij u in de buurt gebracht.
U heeft dan drie weken de tijd om het pakket op te halen.
U dient in dat geval de kennisgeving en een legitimatiebewijs mee te nemen.
Met de Track & Trace code kunt u het pakket volgen en zien wanneer het klaar
ligt op het afhaalpunt.